player playlist

Adinda Alia

Sunday, August 18, 2013

Selamat Kembali berblog!!

Assalamualaikum..

huhu lama nau aku tak berblog ni..
nak buat macam mana dah aku memang tade mase nak menulis kan..

well apa pun alasanya memang aku akan tetap jugak menulis okay!! 

sebelum melalut lebih panjang lagi..
rasanyan masih sempat aku memohon ampun dan maaf ...
sempena Hari Raya Aidilfitri ni kan :)


kepada kawan2 and paling best kepada Raihana Alia binti Mohammad haaa..
abang tau abang memang banyak buat salah..
banyak kecewakan lia..sepanjang kita kenal ni kan..
and abang harap lia tak simpan dendam dalam hati lah kan..
harap sangat..


dan maaf kalau sejak pindah KL ni abang jarang dah post kat blog ni,,
walaupun abang dah janji nak post bila sambung kat sini kan..

insyallah abang dah dapat Laptop baru..
hasil usaha abang kerja dulu.. Alhamdulillah :)
so lepas ni maybe lebih banyak lagi abang boleh share lah kan.. huhuh

dah2 jangan nak gedik sangat...

so sebagai post pertama aku kat tempat baru ni..
aku just nak bagitau tempat ni memang awesome..
dan aku harap..korang2 semua akan doakan yang terbaik untuk aku sepanjang belajar kat sini..

Insyallah amin.. :)

Salam Lebaran dari saya Abdul Azim Bin Jamaluddin A.K.A Azim Aloi
semoga segala salah silap saya selama ini kepada semua yang mengenali diri ini..
akan dapat diaampunkan :) 







No comments:

Post a Comment

Domo-kun Cute